2020. május 13., szerda

Erkölcstan. 2020. 05. 13.


2020. 05. 13.                                                            

Erkölcstan Tk. 60.-61.oldal.
Kedves Gyerekek!




A mai tanóra témája: Ismerjük egymást?


A közösséget alkotó gyerekek egyénisége, egyedisége. Egymás jobb megismerése.
A gyerekek mind jobban megnyíljanak egymás felé, fedezzék fel az egymásban rejlő hasonlóságokat és különbözőségeket. Egymás iránti érdeklődés erősítése. A jobb megismerés által az összetartozás érzésének növelése.
Hasonlóság, különbség, nemzedékek, osztályterem, humor, vidámság, tevékenység, szabadidő, önarckép.
Énkép, önismeret, önbecsülés, összetartozás, közösségi érzés, megbecsülés, elismerés, szolidaritás, a társak megismerésének igénye.


A múlt órán az osztályunk közösségéről beszélgettünk. Ma is egy kicsit együtt leszünk.
Nézzünk egy-egy osztályképet. Kérjétek meg szüleiteket, hogy vegyék elő az ő általános iskolai osztályképeiket is. Esetleg a nagyszülőké is előkerülhet, ha megvan.
Hasonlítsátok össze azokat! Mik a különbségek, hasonlóságok a képen, az emlékekben, a történetekben?






Ha már kellemesen elbeszélgettetek, sok érdekes történetet megemlítettetek, akkor jöjjön a következő lépés. Most az lesz a feladat, hogy közösen alkossunk egy történetet egy kitalált osztályról! Rajzolni kell egy történetet. Aztán, ha még van ötlet, és kedv, lehet még. Legyen egy osztálykirándulás, ahol több helyen is járunk. Meséljük el, miket látunk, miket beszélgetünk!

 Rajzoljatok is erről a kalandos kirándulásról a füzetbe! Ha mindenki visszaküldi nekem a rajzát, akkor össze fogjuk fűzni egy kerek történeté.

Nagy izgalommal várom az elképzelt kirándulásunk rajzait.



Várom az elkészült rajzokat: az emailimre: amanett80@gmail.com.
Határidő: május 19.
Szép napot kívánok!
Anett néni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése